Okulumuz 2021-2022 Eğitim Öğretim yılı için öğretmen atama başvuruları başlamıştır. Detaylı bilgilere aşağıdan ulaşabilirsiniz.
1-EK1 Başvuru formunu doldurup ıslak imza ile imzlandıktan ve görev yaptığı okul müdürüne imzalatıp onayladıktan sonra görev yaptığı okul üzerinden Ek1 formunda belirtmiş olduğu belgelerin örneklerinide ekleyerek DYS sistemi ile okulumuza gönderilmesini sağlanması.
2- İş ve işlemlerin daha hızlı ilerlemesi adına ıslak imzalı EK1 başvuru formunun ve EK1 formunda belirtilen belgelerin taratılmış hallerini okul mail adresimize gönderilmesinin sağlanması.
3- Madde 2 ye ek olarak Mebbis üzerinden oluşturmuş olduğunuz CV'nin de okul mail adresine gönderilmesinin sağlanması.
1- EK1 Formu için tıklayınız
2- EK2 Formu için tıklayınız
3- EK2-B Formu için tıklayınız
4- EK3-A Formu için tıklayınız
5- EK3-B Formu için tıklayınız
6- Okul İhtiyaç Listesi resmi yazısı için tıklayınız
Okul Resmi Mail Adresi : 763529@meb.k12.tr
Adres:
Zafer Mahallesi Bülent Ecevit Bulvarı No 35/5 Okullar Bölgesi Devlet Hastanesi Yanı Çorlu/Tekirdağ
Telefon
02826924050